niedziela, 27 lipca 2014

Prolog: Pragnienie

"Jak mam rozpoznać swoją Drugą Połowę?
Nie bojąc się ryzyka. Ryzyka porażki, odrzucenia, rozczarowań.
Nigdy nie wolno nam rezygnować z poszukiwania Miłości. Ten, kto przestaje szukać, przegrywa życie."

Bałam się ryzyka. Bałam się odrzucenia i rozczarowania.
Przegrałam życie, przestając szukać.
Nazywam się Hermiona Granger, moja historia dzieli się na krótkie rozdziały, spisywane na rogach szkolnych podręczników.

Draco był każdym szeptem, którego nie potrafiłam z siebie wydusić. Był każdym uśmiechem, które rozjaśniało otaczający mnie mrok. Był każdym uściskiem dłoni, kiedy stałam nad przepaścią. Był każdym powiewem wiatru, gdy czułam duszność. Był każdym mrugnięciem, gdy brakło mi sił, żeby ruszyć powiekami. Był każdym snem, które powoli sobie przypominałam i zapisywałam. Był każdym dotykiem i każdym oddechem na karku. Był moimi ustami, gdy nie potrafiłam mówić. Był moimi nogami, gdy nie potrafiłam się podnieść. Był moimi oczami, gdy nie mogłam patrzeć. Był również moim sercem, gdy moje prawdziwe przestawało bić. Był każdym pocałunkiem, gdy czułam bezsilność. I przede wszystkim był każdym śpiewem wieczornych kosów, które nas otaczały.
Był wszystkim, czego w życiu najbardziej pragnęłam.

3 komentarze:

  1. Weszłam tu przypadkiem i pomyślałam że przeczytam te 3 akapity.
    Prolog jest po prostu wspaniały, zwłaszcza ten akapit na szaro : ) Szkoda tylko, że taki krtótko, bo takie wspaniałe opisy, to ja mogłam bym czytać i czytać...:P
    Z niecierpliwością czekam na NN!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te miłe słowa :)
      Nowy rozdział już dziś :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz!